11.07.2009

Kadınlar ve Alkol Hakkında



-Bak kızım, evde 40 tane rakı bardağı olabilir , tamam, ama ben o bardakla içebiliyordum sadece,
-Ya canım sevgilim hepsi rakı bardağı değil mi? Ne farkeder?
-Balkaymağım benim, hepsi aynı madem sence, neden özellikle gittin o bardağı kırdın?
-Ya ne bileyim ben onu sevdiğini.
-Tahinpekmezim benim, hiç dikkatini çekmedi mi aynı bardağı kullandığım , bu nasıl iş ya??
-Anısı var galiba bardağın, kim hediye etti acaba??.
-Dondurmalı künefem benim, kim hediye edebilir, nerde sizde öyle güzel hediye etme alışkanlığı, varsa yoksa incik boncuk biblo kıl tüy, ya hediye beceremiyorsunuz, bari kendimize aldığımız şeyleri kırıp dökmeyin ya hüüüü
-Aaaa, sen ağlıyorsun ya, bir kere bile benim için ağlamadın rakı bardağına ağlıyorsun...???
-Hüüü, ne alakası var yaaaaa hüüüüü...
------------------------------------------------------------------------------------
-Canım çok içtin yeter artık , bu son kadeh olsun...
-Gülünceee, gözleriiiinin içiii gülüyoooorrr....Ne dedin yavrum?
-Çok içtin diyorum çoook.
-Neye göre, kime göre çok içtim?
-Nasıl yani?
-Yani çok içtin diyorsan, bir kıstasın olmalı değil mi, bir mihenk lazım sana, az ve çok kavramları beraber çalışır, ekiptir, Thelma ve Louis gibi, Bonnie ve Clyde gibi ne bileyim Mickey ve Mallory gibi, kimle kıyaslıyorsun sen beni? Eski sevgilinle mi kıyaslıyorsun??
-Ay ne alakası var yaaaa
-O herif zaten liboş gibi bir tipti, ne anlar o içmekten , sen kıyaslayacaksan biraz sonra eve gidince yatakta kıyasla beni.
-Ay sen içince hakkaten iğrenç oluyorsun..
-Buzlu badem ister misin?
-İğrençsin , iğrenç
-Eve gidelim mi?
-Olur
-Sen var ya sen....
-Neee?
-Kendimiiiii seeeenden alaaamıyorum, garson hesapp...
---------------------------------------------------------------------------------------
-Şu herif sana mı bakıyor?
-Hangi herif?
-Şu masada oturan kahverengili.
-Okan arkası dönük adamın nasıl baksın bana...
-Dönüp bakmıştır belki çok mu zor ya dönüp bakmak, bak döneyim bakayım istersen birine.
-Gerek yok ben biliyorum sen her şekilde gayet başarılı bakabiliyorsun, adamcağzın baktığı falan da yok ayrıca , başlama gene , sorun çıkarma..
-Yaaa, ben sorunluyum demek, elin herifi seni gözleriyle soyacak sorun bende çıkacak. Dönüp dönüp bakıyor işte,, Hoooop bilader, alooo
-Ya hayır ya, nolur bak burası nezih bir ortam..
-Tamam işte, biraz eğlence lazım...Hooop, baksana len, bir de bana bak , hep yanımdakine mi bakacaksın hooop.
-Bana mı dediniz beyfendi.
-??????????????? Pardon hamfendi, ben bir tanıdığıma benzettim.
Anaaa, kadın mış len
-Salaksın sen
-Ya öyle saç kesimi hiç yakışmış mı ona allahasen, kesin lezbiyen bu, yanındaki de gay dir kesin.
-Rezilsin sen rezil.
----------------------------------------------------------------------------------------

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Aklıma gelenler blogunda yazılanların gerçek hayattaki kişilerle ve kurumlarla alakası vardır..