9.07.2009

Blogger Şablonları Hakkında



Ya bulmakla bitmiyor ki şablon, bak şimdi koyacağım her yeri İngilizce olacak , değiştirmek gerekecek, sonra beğenmediğim yerlerini ekleyip oynamak gerekecek, bir sürü uğraşmak gerekecek. Seçmesi zaten bir dert.
İyi ki kendi hayatlarımızı seçme hakkı tanınmıyor bize, bir şablon için bile aranıp duruyoruz, hepsinde eksik bir şeyler buluyoruz. Seçim yapamama duygusunu bence cehennem ateşi öğelerine eklemek gerek. O ne demek len derseniz bakın uzun uğraşlar sonucunda cehennem ateşinin ateş olmadığına karar verdim. Tam karar vermiştim ki bunu bulanın ben olmadığını öğrendim, tasavvufda var bu, bakın şöyle:
Cehennem ateşi fiziki bünyeye değil ruha tesir eden bir şeymiş efendim. Yani bildiğiniz ateş gibi sizi yakmayacak, sizi bir yere koyacaklar ve içinize bir kaç duygu yerleştirecekler, ve sonsuza kadar o duyguyla yaşamaya mahkum edileceksiniz. O duyguların ne olduğu konusunda çeşitli rivayetler mevcut ama en çok üç tanesinin adı geçiyor.
Birincisi pişmanlık, hani öyle bir şey yaparsın ve hayatın boyunca keşke yapmasaydım dersin her hatırladığında içini kemirir bu duygu, o işte.
İkincisi endişe; bu da yarın ÖSS ye gireceksin gibi düşün ama çalışamadın tam, hani yıllar geçse de rüyalarımıza malzeme olur ya, ünv. finalleri ya da öss ye gireceğizdir ama çalışamadık, o geldi aklıma işte endişe işte anlayın.
Üçüncüsü de özlem, genel de Allah özlemi olarak yorumlanmış, çok sevdiğiniz birine bir daha kavuşamama duygusu.
Normal ateşle cız-bız olacağız diye düşünürdüm ben ve insan her şeye alışır teorisiyle bu konuda rahattım ama olaya bu yönden bakınca hafif tırstım, iyi ki inanmıyorum öyle bir yer olduğuna yoksa halim haraptı, korkutmayın adamı be...
Biz bu konuya nereden geldik ya?? Başlığa bak bahsettiğim şeylere bak. Neyse efendim ben bir şablon seçeceğim bloguma.
Bir de başlıkları böyle hakkında diye yazacağım sanırım hep, yani şimdi öyle bir karar verdim, her an değişebilir, şöyle dediydin niye yapmadın diye gelmeyin. Bu arada ben kimle konuşuyorum bilmiyorum okuyan yok ki bunları...:)

3 yorum:

NoEngel on 14 Ağustos 2009 23:08 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
NoEngel on 14 Ağustos 2009 23:13 dedi ki...

Şablonunu çok beğendim.Bende günlerce şablon aradım zevkime göre,beni yansıtan bir şablon bulamadım.Bende standart bir şablon koydum, kendime ceza verdim.En iyisini yapmışım demi.Ne o öyle ara ara nereye kadar.. :)

existence on 15 Ağustos 2009 01:42 dedi ki...

Şablon işi gerçekten dert, tam buldum dersin, birisi çıkıp olmamış der. Bu yüzden belki pek takmamak gerek.

Yorum Gönder

 

Aklıma gelenler blogunda yazılanların gerçek hayattaki kişilerle ve kurumlarla alakası vardır..